Orodje za določanje ciljnih skupin po življenjskem slogu za vašo znamko.

Poznavanje ciljne skupine — in njihovega življenjskega sloga — je ključno za uspešen marketing.
TARGETIX vam pomaga preseči osnovne demografske podatke ter razumeti vedenje, prepoznati ključne segmente in jih doseči bolj učinkovito.
Demografska definicija ciljne skupine danes ni več dovolj. Definicija ciljnih skupin po življenjskem slogu, po njihovih lastnostih in po uparjanju z Rogersovo krivuljo, je ključna za razumevanje strukture vaših kupcev.

Optimizirajte svoje ciljne skupine
Dosezite prave ljudi — na pravi način
V današnjem razdrobljenem tržno komunikacijskem okolju je poznavanje idealnega kupca nujno.
Ste prepričani, da nagovarjate pravo ciljno skupino — ali le upate, da ste na pravi poti?
Pomagamo vam razumeti, kdo so vaši ključni kupci, kako razmišljajo in kje jih najbolj učinkovito nagovoriti.
Ponujamo poglobljene vpoglede v potrošnike in z vami opredelimo segmente z največjim potencialom za rast vaše znamke.
Kaj prinaša TargetiX :
- Globoko razumevanje vaše ciljne skupine
Jasna opredelitev ciljnih skupin z največjim potencialom.
Ne ustavite se pri starosti in spolu — odkrijte, kako vaši kupci živijo, kaj cenijo in kaj vpliva na njihove nakupne odločitve. - Izberite prave kanale za največji učinek
Vpogledi v vedenje, miselnost in življenjski slog potrošnikov.
Ugotovite, kje je vaša ciljna skupina najbolj aktivna — in kako jo doseči čim bolj stroškovno učinkovito. - Optimizirajte doseg in pogostost komunikacij
Največji možni učinek oglaševalskih in vsebinskih kampanj.
Veste, kolikokrat mora vaša publika videti sporočilo, da se odzove? Z našimi orodji boste našli pravi odgovor.
TARGETIX marketinškim in brand managerjem pomaga odpraviti ugibanja pri ciljanju.

Kaj omogoča TARGETIX:
- Globoko razumevanje vaše ciljne skupine
Ne ustavite se pri starosti in spolu — odkrijte, kako vaši kupci živijo, kaj cenijo in kaj vpliva na njihove nakupne odločitve. - Izberite prave kanale za največji učinek
Ugotovite, kje je vaša ciljna skupina najbolj aktivna — in kako jo doseči čim bolj stroškovno učinkovito. - Optimizirajte doseg in pogostost
Veste, kolikokrat mora vaša publika videti sporočilo, da se odzove? Z našimi orodji boste našli pravi odgovor.
- Povečajte doseg z natančnostjo
Prepoznajte kanale in aktivnosti, ki prinašajo največji izkoristek vaših vložkov. - Osredotočite se na segmente, ki gradijo vašo znamko
Ugotovite, kateri kupci imajo največji dolgoročni potencial in zgradite strategijo, ki spodbuja rast. - Zamenjajte ugibanja z vpogledi, ki štejejo
Sprejemajte pametnejše in hitrejše marketinške odločitve na podlagi zaupanja vrednih podatkov.