Orodje za določanje vrednot in tipičnih pripisov vaše znamke.

STORIX vam pomaga pretvoriti podatke v prave besede — tako, da vaša znamka komunicira jasno, relevantno in z učinkom.

Znamke, ki izstopajo, ne predstavljajo le podatkov — pripovedujejo zgodbe, ki povezujejo, razlikujejo in navdihujejo k dejanju.

Meritve med ciljnimi skupinami izluščijo besede ki jih kupci pripisujejo vaši znamki.
  • Želite se s svojo vsebino in sporočilom bolj pristno povezati s ciljno skupino?
  • Si želite, da osebnost vaše znamke resnično nagovori vaše kupce?
  • Vas zanima, kako potrošniki dojemajo vašo znamko — in konkurenčne?
  • Potrebujete jasne teme, ključne besede in zgodbe, ki delujejo na pravih kanalih?
  • Bi radi izkoristili prednost svoje znamke in nagovorili tiste, ki vam že zaupajo?

Večina raziskav se ustavi pri predstavitvi surovih podatkov, vendar prava vrednost nastane, ko te podatke oblikujemo v jasno in privlačno zgodbo.

Orodje STORIX združuje rezultate študij percepcije, vpoglede v ciljne skupine in analizo konkurence, kar vam omogoča ustvariti zgodbo, ki ustreza percepciji vaše blagovne znamke med potrošniki.

Ne ustavite se pri podatkih – z orodjem STORIX jih pretvorite v zgodbo,
ki se bo povezala z vašimi kupci in vas ločila od konkurence.

Izmerite in izluščite iz podatkov vaših ciljnih skupin tiste besede, ki jih pripisujejo vaši znamki.
STORIX pomaga marketing in brand managerjem pretvoriti podatke o zaznavi znamke,
vpoglede v ciljne skupine in analizo konkurence v jasno, privlačno zgodbo,
ki odraža, kako potrošniki resnično dojemajo vašo znamko.