Orodje za merjenje ter določanje arhetipa in osebnosti vaše znamke.

Vaša znamka ima osebnost — vprašanje je, ali jo dojemajo tako tudi vaši kupci?
ARHETIPIX vam pomaga ugotoviti, kako je vaša znamka zaznana na trgu ter ali vaš izbrani arhetip resnično odraža percepcijo uporabnikov.
Arhetipi bodo blagovni znamki pomagali tako, da bo lahko ljudem pomagala najti pomen in se jim bo s tem približala.

Zakaj arhetipi delujejo?
Arhetipi so močno orodje za ustvarjanje čustvene povezave s potrošniki in za diferenciacijo znamke v prenatrpanem tržnem okolju.
Z analizo arhetipa boste:
- Poglobljeno razumeli percepcijo vaše znamke
- Prilagodili komunikacijo za večjo prepoznavnost, doslednost in relevantnost
- Gradili znamko, ki bo bližje svojim kupcem in jih bo nagovorila na pravi način
Kaj omogoča ARHETIPIX?
- Ugotovite, kateri arhetip vaši kupci pripisujejo vaši znamki
Preverite, ali se vaša želena osebnost ujema z realno percepcijo. - Analizirajte konkurenco
Spoznajte, katere arhetipe zasedajo konkurenčne znamke in poiščite svojo priložnost za diferenciacijo. - Določite ali potrdite svojo tržno pozicijo
Na podlagi podatkov, ne domnev — natančno določimo, kje je vaša znamka danes in kam jo lahko premaknete. - Podpora pri repozicioniranju
Če razmišljate o spremembi pozicioniranja, vam pomagamo najti pravo arhetipsko strategijo za vse trge, kjer nastopate.
V današnjem času je težko najti blagovno znamko, ki nima konkurence na svojem področju. Ljudje so zato primorani izbirati med mnogimi ponudniki in ne glede na to, kako zelo so prepričani v to, da je njihova odločitev racionalna so čustva in psihološki vzgibi tisti, ki bodo na koncu odločili. Blagovne znamke, ki to razumejo se zavedajo pomena osebnosti oziroma arhetipa in gradijo vse na teh temeljih.
ARHETIPIX – ker je osebnost znamke preveč pomembna, da bi jo prepustili naključju.
